.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشكلات مديريتي در مازندران
شکرالله رضا زاده شرمه


حضور از قبل اعلام نشده رياست محترم جمهور جناب آقاي دکتر احمدي نژاد در استان مازندران جهت بررسي شرايط ويژه اي که در استان پس از برودت شديد هوا و افزايش بي سابقه مصرف گاز و بدنبال آن قطع گاز در بسياري از نقاط استان به وجود آمد ، موجب ازدياد اميدواري نسبت به تقليل مشکلات شد .

 متاسفانه بي تدبيريها و کم دقتي هايي که در اين چند روزه قطعي گاز اتفاق افتاد موجبات ايجاد ترديد نسبت به خدمات بي شائبه دولت خدوم نهم را فراهم آورده که بدون شک آنرا بايد گناهي نابخشودني تلقي نمود .
اصرار دکتر احمدي نژاد در بازديد از شهرهاي مختلف بويژه قائمشهر ، نشان از درک عميق رياست محترم جمهور در حضور در متن مشکلات دارد .
انصافاً اگر بخواهيم در بين استانهاي کشور ، استاني را با صفت حمايت همه جانبه از اسلام و انقلاب برگزينيم بدون شک نمي توانيم براحتي از نام مازندران عبور کنيم .
خدمات ويژه مازندرانيهاي دينمدار در پذيرائي از خاندان اهل بيت و تشکيل اولين حکومت شيعي در جهان در خطه طبرستان از اعتقادات راسخ مازندرانيها نسبت به اسلام ناب محمدي ( ص ) حکايت مي کند .
همچنين دلاور مرديهاي مازندرانيها در عرصه هاي مختلف انقلاب بويژه در هشت سال دفاع مقدس که برجسته ترين آن در خط شکني و عبور از اروند وحشي و در پي آن فتح فاو و شکستن کمردشمن بود ، از ارادت خالصانه مردم اين ديار به نظام مقدس اسلامي حکايت دارد .
حال جاي اين سئوال ويژه نيست که چرا برخي از مديران شهرستاني و استاني مازندران ، نبايد در حد و اندازه نام و بام مازندران عزيز و سرافراز باشند ؟! نگارنده بارها و بارها اين نکته را چه در مقالات متعدد و چه در مکالمات مختلف ، صادقانه به مديران ارشد استاني متذکر گرديد .
براستي چه لزومي دارد به بهانه در پيش بودن انتخابات ، هيچ تعويض و تغييري در صحنه مديريتي استان اتفاق نيفتد ؟ آيا کسانيکه در لباس مديريتي ، حلاوت خدمت رساني صادقانه دولت سخت کوش و پرکار نهم را در کام مردم تلخ مي کنند، توان برگزاري انتخابات را خواهند داشت ؟! چگونه برخي از مديران که از کنترل چند مغازه که با گران کردن وسايل گرمايشي غير گازسوز جان مردم را به لب رسانده عاجز هستند ، شانيت حضور در دولت کريمه نهم را که به لطف خداي متعال در برابر قدرتهاي زورگو و ايادي داخلي آنان چون کوه ايستاده را دارا هستند ؟! نگاهي به بازار آشفته فروش بخاريهاي برقي و نفتي و نيز توزيع نامناسب سوخت و نان در استان مازندران ، نشان مي دهد که توانمندي استان با برخي از مديران آن هيچ مطابقي ندارد .
دکتر احمدي نژاد هم مي توانست در تهران بنشيند و براي استان تصميم بگيرد ولي با عزمي راسخ در استان حاضر شده تا نه از طريق گزارش بلکه از نزديک مشکلات مردم را دريافت کند . حضور بي تکلف و مردم وارانه ايشان در استان نشان از عملياتي بودن رياست محترم جمهور دارد .
حال چرا برخي از مديران که حوزه هاي مسئوليتي آنان دچار مشکل بوده حتي از حضور ثانيه اي در سطح معابر خودداري نموده و از پشت اتاق هاي خود به خيابانها نگاه مي انداختند ؟! متاسفانه عدم نظارت دقيق بر روند کاري مديران مياني که پيشاني عملياتي دولت محسوب مي شوند باعث گرديده که حلاوت خدمات صادقانه کابينه پرتلاش دکتر احمدي نژاد در کام مردم برخي از نقاط تلخ شود .
جو سازي رسانه هاي بي انصاف و نيز کم کاري و بي تدبيري برخي از مديران بصورت هماهنگ در جهت کم رنگ نمودن خدمات شبانه روزي مديران دولت کريمه نهم گام بر مي دارند .
ذکر اين نکته ضروري است که انصافاً بسياري از مديران استاني و شهرستاني از تمامي ظرفيت اداري و جسمي خويش در جهت خدمت به مردم بهره گرفته و مي گيرند اما متاسفانه کم کاري عده قليلي از مديران ، تلاش شبانه روزي آنان را کم رنگ کرده است .
بهر تقدير اميدواريم که با تدابير حکيمانه دولت در جهت حل مشکلات ، تشويق مديران قوي و تعويض مديران ضعيف که تا به اين لحظه حضور آنان ، هزينه سنگيني براي دولت خدوم نهم داشته اتفاق افتاد تا مردم استان مازندران به يکي از مهمترين مطالبات خود ، از سفر استاني هيات محترم دولت به استان دست يابند .

ساري - شکرالله رضا زاده شرمه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 بهمن 1386
شماکه نظرات مخالف را درج نمی کنید پس نگوئید نظر دهیدبگوئید موافقان ما نظر دهند!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.